Primeri oglasov
Tukaj je podanih nekaj kratkih oglasnih oblik, ki se lahko uporabljajo kot take ali pa vam lahko dajo idejo, kako z malo spremembami sestavite sami svoj oglas.Takoj naj poudarim, da ni popolnega oglasa s čarobnimi besedami ali tekstom, ki vam bo garantiral uspeh v vaši promociji.
V praksi je potrebno vložiti nekaj časa, raziskovati, katera vrsta in stil najbolj odgovarjajo publiki oz. prinašajo uspeh, torej stvar je v poizkaušanju. Včasih se vam bodo oglasi zdeli slabi a v prksi imajo pozitiven učinek, to je pozitiven odziv in reakcijo.
Prav tako je potrebnobiti pazljiv da bralca ne bi odbijali drugi teksi v oglasu. Da bi bralca osredotočili na bistvo oglasa, ga je treba prepričati s prrimi nekaj besedami vašega oglasa.
Osnovna vsebina oglasa naj bo sestavljena po tem principu:
1 PROBLEM
2 REŠITEV
3 PONUDI REŠITEV
Kadar postavljate svoje oglase na oglasne web strani, upoštevajte, katere so ključne besede, ki bi jih morali uporabiti v vašem oglasu.
To je pomembno zaradi rangiranja vašega oglasa direktno iz google iskalnika. Dobre oglasne strani so že same dobro rangirane na googlu in je zato dobro, da uporabljate ključne besede v vašem oglasu.
Prav tako imate možnost na veliko oglasnih mestih da izpolnete polje TAG ali SEO ali key words z vašimi ključnimi besedami, ki so vezane na vrsto oglasa. Bilo bi škoda, da ponujene možnosti ne izkoristite!
(ključne besede so tiste besede, ki jih v iskalnik vpišejo iskalci informacij najpogosteje)
Na primer, da nekdo, ki išče delo, v google iskalnik vpiše besede kot so: delo, zaposlitev, zaslužek.....
Kako naj izgleda vaš oglas
Tukaj bomo opisali tehniko vezano na oglaševanje v skupinah na facebooku, ker je ta za vsakega začetnika v oglaševanju idealno mesto za oglaševanje in iskanje mest za oglaševanje (facebook skupine)
1. Tekst oglasa
2. Vašega linka (iz My Gateways)
3. Spremljajoče slike
Prav tako je popolnoma enako, če se oglašujete na tujih straneh, poglejte sliko spodaj!
Ključne besede v oglasih - poglejte spisek ključnih besed na tej povezavi http://biznisportal.net/kljucne-reci-u-oglasima/, smiselno jih uporabimo lahko tudi v slovenščini!
Na tej strani https://ubersuggest.io/ je pripomoček, kako izbrati kombinacije najpogostejših ključnih besednih zvez, ki so uporabljene v oglasih.
SPISAK KLJUČNIH REČI ZA OGLASE
Povzeto iz strani biznisportal.net